Weer thuis... - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Kim Kisters - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Kim Kisters - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

06 Juli 2007 | Nederland, Hoensbroek

Na bijna 4 maanden weer thuis... Heeeeel leuk, maar tegelijker tijd ook heel vreemd en ik moet erg wennen. Maar ik ben heel blij iedereen weer te zien en een bruin boterham met kaas te kunnen eten ;).

24 Juni kwam ik om half 7 op schiphol aan waar Menno, mijn ouders en Tom stonden te wachten! W E L K O M T H U I S ! ! ! :)

Ik wilde nog even iedereen bedanken voor alle leuke reacties, mails en sms-en!! En nauurlijk de fotoruimte! Bedankt!

Ook nogmaals voor het geld dat iedereen gegeven heeft. Ik heb er veel van kunnen doen: de kindjes in Ecuador in de gevangenis hebben leuke knutsel spullen gekregen en natuurlijk de dag van hun leven gehad in de dierentuin. En er kon een meisje met een hartziekte een onderzoek krijgen dat ze heel hard nodig had! In Peru heb ik heel veel spullen voor het schooltje kunnen kopen waar ze echt iets aan hebben. Ook hebben we stichting HoPe blij kunnen maken met een donatie!!

Ik heb een super tijd gehad en veel geleerd en gedaan: Tegenwoordig spreek ik een beetje spaans, ik heb vrijwilligerswerk gedaan en natuurlijk gereisd. Ik kan het iedereen aanraden!

Als laaste wil ik nog even zeggen: Doe gewoon wat je denkt dat je moet en wil doen, je ziet achteraf wel of je er de moed voor had!
Met deze wijze uitspraak wil ik mn verhaaltje en daarmee deze site afsluiten ;)

Hasta luego y un grande beso Kim, Chao Chao!!

  • 07 Juli 2007 - 13:47

    Menno:

    Hee lieve lieverdje!!

    Ik ben echt heel erg superdepuper blij dat je eindelijk weer terug bent bij mij, zodat ik je altijd wer kan zien en knuffelen en klieren wanneer ik dat maar wil!!!!

    Straks kom je maar gewoon bij me in Engeland wonen, dat is ook een hele grote uitdaging hoor!

    Hele dikke kus je vriendje.
    XX

  • 10 Juli 2007 - 16:10

    Anouk:

    Kimmm!! Je bent thuis!

    Tot vrijdag!! Bas komt wat later.
    Kus Anouk

  • 11 Juli 2007 - 14:44

    Monique F.:

    Ha die Kim,

    Weer thuis! Ik weet hoe het voelt. "Partir c'est mourir un peu" zegt de Fransman. En zo is het ook.
    Mocht je heimwee te groot worden, kom dan bij ons herinneringen ophalen.

    Hartelijke groet,
    Monique F.

  • 23 Augustus 2007 - 21:42

    Danny:

    geweldige foto,s met een mooi verhaal, van Ecuador, en peru.
    heel mooie,Werk wat je gedaan hebt voor DE STICHTING HOPE! HEEL MOOI KIM ZIJN NIET VEEL MENSEN DIE DIT DOEN KIM,gelukkig zijn er wel nog mensen zoal jou die dit doen,SUCSES ERMEE ALS JE HET NOG EEN KEER DOET GROETJES van je ex collega van jumbo oirsbeek,Groetjes en een DIKKE KUS VAN DANNY

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoensbroek

Kim

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 47854

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 21 Februari 2014

T h a i l a n d , L a o s & C a m b o d j a

02 Februari 2013 - 08 Maart 2013

I n d i a

14 Januari 2012 - 11 Februari 2012

M a l a y s i a & B o r n e o

24 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

C o l o m b i a

21 Mei 2009 - 13 Juni 2009

A f r i k a a a a a a ! ! !

01 Maart 2007 - 25 Juni 2007

E c u a d o r , P e r u e n B o l i v i a

Landen bezocht: