Hallo allemaal - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Kim Kisters - WaarBenJij.nu Hallo allemaal - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Kim Kisters - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Februari 2007 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dit is 'm dan: het eerste berichtje op de site die ik gedurende mijn reis naar Ecuador en Peru ga bijhouden.

Op dit moment ben ik nog in Engeland bij Menno, een beetje vakantie aan het vieren :). Als hij naar school is doe ik een poging om m'n spaans alvast een beetje op te halen. Meestal mislukt dit :)..

Het aftellen in begonnen, over 17 daagjes begint dan eindelijk de grote reis. Ik ben er klaar voor en heb bijna alles geregeld op een paar kleine dingetjes na. Op donderdag 1 maart vertrek ik om 8.10 's morgens vanaf Schiphol via Madrid naar Quito, de hoofdstad van Ecuador. De vliegreis duurt 15 uur!! Ik verheug me nu al :). In Quito word ik (hopelijk) opgehaald door het gastgezin waar ik de eerste 4 weken verblijf. Maandag 5 maart begint de 4 weekse taalcursus op een school in Quito. Heel spannend allemaal. Ook het Limburgs Dagblad (en dus ook Dagblad de Limburger) dachten daar zo over. Ze belden me op met de vraag of ze me mochten interviewen over de reis en het vrijwilligerswerk dat ik daar ga doen (ik weet nog niet wanneer het in de krant zal staan!). Eigenlijk niks voor mij maar uit nieuwsgierigheid heb ik toch maar ja gezegd!

Ook wilde ik even laten weten dat ik al 300,- euro heb opgehaald voor de projecten in Quito en Cusco !! Dankzij heel veel lieve mensen kan ik daar dus heel veel spulletjes voor kopen. Wie zich geroepen voelt en ook wat wil bijdragen dat kan natuurlijk...

Groetjes x Kim

  • 12 Februari 2007 - 16:03

    Es :

    Hey Kim....
    Heel veel succes en plezier!!!!! Gaat zeker allemaal goedkomen!
    Ik spreek je ook zeker nog voordat je echt vertrekt. Geniet nog die laatste weken met Menno!

    Kus Es

  • 12 Februari 2007 - 17:48

    Marie-Anne:

    heyhey,

    Spannend allemaal he! Ik vind het heel leuk van dat interview! Zal de krant de komende dagen goed doorspitten!
    Nog veel plezier daar in Engeland, lekker saampjes met Menno!

    liefs Marie-Anne...


  • 12 Februari 2007 - 22:57

    Jeroen:

    Ik vind het denk ik bijna net zo spannend als jij dat vindt. Ik ga je zeker volgen, maar we zullen denk ik zo ook wel contact houden:) Het gaat je vast en zeker heel goed bevallen en dat Spaans, acht met handen en voeten kom je ook een heel eind. Tot snel.
    Groetjes Jeroen

  • 13 Februari 2007 - 08:15

    Renee:

    Hoi Kim,
    Wat leuk deze site van jou. Nu is het avondtuur echt bijna daar, wat spannend! Ik wil je bij deze heel veel succes wensen en natuurlijk heel veel plezier.

    Groetjes Renee

  • 13 Februari 2007 - 12:46

    Anouk:

    Hee meid,
    Het avontuur staat voor de deur! Echt spannend! Maar het komt vast en zeker goed, daar ben ik wel van overtuigd!
    Missen hoef je ons niet, want we zijn via deze site altijd bij je! (A)
    Ik zie je heel snel.. Groetjes aan Menno!
    Un beso grande, Anouk!

  • 15 Februari 2007 - 12:17

    Britt:

    heej Kim,
    ik vind het allemaal superleuk voor je, maar het lijkt me ook echt heel spannend!! wie weet waar je terecht gaat komen. trouwens wel echt supergaaf dat de krant er zelfs interesse voor heeft!!! ik zal goed opletten de komende tijd.
    heel veel plezier nog in Engeland en tot gauw op je afscheidfeestje!! kusje Britt

  • 15 Februari 2007 - 21:05

    De Buurtjes:

    Estimado Kim,
    Un buen viaje de vuelta de Bournemouth, esperamos vemos su pronto encendido su partido

    Hopelijk is dit redelijk spaans, anyway tot snel..

    De Buurtjes

  • 16 Februari 2007 - 12:16

    Jac En Conny:

    na al die leuke reacties die je hebt ontvangen kunnen wij (pap en mam)natuurlijk niet achterblijven.wij vinden het te gek dat je dit doet en niet te vergeten durft!!!!!!!!! We zullen je gaan missen.maar zijn er trots op dat je je wens om te gaan doorgezet hebt!!!!!

  • 22 Februari 2007 - 08:15

    Floris:

    Hoi Kim

    Ik heb maar gelijk even je site opgezocht. Leuk om je nog even te zien voordat je vertrekt. Echt goed van je dat je zo lang weg durft te gaan.
    Heel veel succes en plezier daar.


    Groeten Floris

  • 23 Februari 2007 - 13:45

    Danielle (W):

    Hey Kim,
    Lang niet meer gezien he?!
    Wat super dat je dit doet, echt!! Ik hoorde van Sabine dat je het allemaal gaat bijhouden op deze site, dus denk, even een berichtje achter laten...ik wens je heeeel veel plezier en succes toe!!! Kus, Daantje xx

  • 26 Februari 2007 - 21:02

    Fanny:

    He Kim,
    Onder het motto beter laat dan nooit plaats ik net voordat je weggaat nog even snel een berichtje op je site.
    Ik wil je heel veel plezier wensen op je reis. Ik hoop dat je veel leuke ervaringen opdoet, maar dat komt vast goed. Geniet er lekker van!!
    xxxFan

  • 27 Februari 2007 - 08:50

    José Minnen :

    Hallo Kim ,
    Ik wil je een goede reis wensen en een hele prettige tijd.
    Ik zal het allemaal volgen via de mail.
    We gaan nu iedere dag de krant goed lezen of er wat in staat.
    Groetjes José en Hans ("tante Daan")

  • 27 Februari 2007 - 12:47

    Rachelle:

    Hoi, hoi!!

    Super zeg wat je allemaal gaat doen! Ben jaloers op je! Maak er een te gekke tijd van, 1 ding is zeker: deze ervaring zul je voor de rest van leven bij je dragen en dit is iets wat niemand meer van je afpakt.
    Kim héél veel plezier daar en toi toi toi!

    Dikke zoen Rachelle

  • 27 Februari 2007 - 20:09

    Daan:

    Hoi Kim,
    Ik heb gehoord van je grote plannen, spannend hoor!Het zal een enorme ervaring voor je zijn en ik hoop dat je een hele leuke tijd tegenmoet gaat. Ik zal je site in de gaten houden.En wie weet zien we ons weer eens als je terug bent van je reis. Heel veel succes en geniet er vooral van.

    groetjes xxx Daan

  • 28 Februari 2007 - 06:48

    Dana:

    Hey Kim,
    Ook maar meteen ff een kijkje genomen op je site.
    Super zeg zo'n reis... en ook wel spannend inderdaad! Maar gaat vast helemaal goedkomen! Zal een superervaring worden. Enjoy it!
    X Dana

  • 28 Februari 2007 - 10:02

    José Minnen:

    Hoi Kim,
    Wel een leuk artikel in de krant.

  • 28 Februari 2007 - 14:25

    Marielle:

    Hoi Kim

    Net je krantenartikel op internet gelezen. Echt ruig, mijn nichtje in de krant.., alleen je foto staat er niet bij, snip.
    Ik zie je vanavond nog even, maar wil je alvast heel veel reisplezier en een enorme fijne tijd wensen. We blijven je volgen en mailen.
    Groetjes xxx

  • 28 Februari 2007 - 14:34

    Oma Troutje:

    Hoi Kim,

    Een goede reis en verder veel succes.

    Groetjes oma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Kim

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 47862

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 21 Februari 2014

T h a i l a n d , L a o s & C a m b o d j a

02 Februari 2013 - 08 Maart 2013

I n d i a

14 Januari 2012 - 11 Februari 2012

M a l a y s i a & B o r n e o

24 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

C o l o m b i a

21 Mei 2009 - 13 Juni 2009

A f r i k a a a a a a ! ! !

01 Maart 2007 - 25 Juni 2007

E c u a d o r , P e r u e n B o l i v i a

Landen bezocht: