Laatste berichtje voor vertrek.. - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Kim Kisters - WaarBenJij.nu Laatste berichtje voor vertrek.. - Reisverslag uit Hoensbroek, Nederland van Kim Kisters - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje voor vertrek..

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Februari 2007 | Nederland, Hoensbroek

Hoi hoi,

Over 4 uurtjes vertrek met mn ouders naar Schiphol. Een tikkeltje nerveus.. Eindelijk is alles geregeld na toch wel een beetje stress!! (geen verzekering , ticket te laat, info over het gastgezin taalschool veel te laat en nog veel meer leuke dingen )Gelukkig is alles nu opgelost heb ik alle info gehad en ben ik klaar om te vertrekken. M'n tas puilde uit haha maar we( mn vader ;)) hebben 'm uiteindelijk dichtgekregen. Ik heb er heel veel zin in :).

Als het goed is kom ik over ongeveer 24 uur aan in Quito, waar mijn gastfamilie: Thelma en Lorena mij komen ophalen. De familie heeft ook een hondje, Maya genaamd. Gelukkig want dan hoef ik mijn hondjes iets minder te missen :)

Ook wil ik nog even zeggen dat ik het zaterdag echt super leuk afscheidsfeestje vond!! Iedereen (vooral pap en mam) heel erg bedankt voor het geslaagde feestje, de cadeautjes en het geld. Voor de projecten heb ik dankzij alle lieve mensen en gulle gevers al 920,- euro opgehaald.
Echt super!!

Allemaal bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes, mails, telefoontjes, bezoekjes. Echt heel erg leuk. Ook heb ik op het krantenartikel hele leuke reacties gehad!! Ik ga jullie toch wel en beetje missen hoor! Kan niet wachten om in het vriendenboekje te lezen(in het vliegtuig uiteraard ;) )

Tot snel..
Ik laat jullie zo snel mogelijk weten hoe het allemaal gaat!!

Doei en kus Kim

  • 28 Februari 2007 - 23:00

    Jolijn:

    Lieve Kimmie!

    Wil je nog even snel een hele goede reis wensen! Ga je zeker missen, maar daarom ga ik deze site natuurlijk lekker vaak bekijken! Ben echt trots op je dat je dit allemaal durft en doet!! (stiekem ook wel een beetje jaloers egenlijk.. ;)
    Liefs Lijn

  • 01 Maart 2007 - 11:11

    Anouk En Bas:

    Lieverd!
    Je bent nu ergens boven water aan t zweven! Heb je het boekje al gelezen? Heb je een beetje leuke mensen om je heen? Wij vonden het ook gezellig zaterdag! Heel veel plezier de eerste dagen en tot snel! Dikke kus!

  • 01 Maart 2007 - 18:37

    Marie-Anne:

    haaaai!!!

    Het feestje was idd erg gezellig en het krantenbericht was ook zeker leuk om te lezen!
    Knap van je dat je hebt kunnen wachten met lezen in het vriendenboekje tot in het vliegtuig!
    Hoop voor je dat het gastgezin je bevalt! Geniet ervan, ik wacht op je verhalen hier op de site!

    groetjes Marie-Anne...

  • 01 Maart 2007 - 21:11

    Jeannine Vos:

    Wij vonden het zaterdag ook erg gezellig, hopelijk heb je een goede reis, en we zijn natuurlijk erg benieuwd naar je volgende bericht!!

  • 02 Maart 2007 - 11:02

    Daan Gilbert:

    Hey Kim,

    Heb je site gevonden, heb er zelf ook een (www.daangilbert.waarbenjij.nu) Hoop dat je goed aangekomen bent in Quito en ben benieuwd hoe het is om daar te zijn. Morgenvroeg vertrek ik ook... spannend. Ik zie je maandag op school in Quito! (das pas een raar idee...).

    Groet, Daan

  • 08 Maart 2007 - 14:16

    Wendy Kisters:

    Kim GENIET ervan!!

    maak er een hele leuke tijd van, ik ben jalours op je haha

    groeten wendy kisters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoensbroek

Kim

Actief sinds 05 Nov. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 47851

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 21 Februari 2014

T h a i l a n d , L a o s & C a m b o d j a

02 Februari 2013 - 08 Maart 2013

I n d i a

14 Januari 2012 - 11 Februari 2012

M a l a y s i a & B o r n e o

24 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

C o l o m b i a

21 Mei 2009 - 13 Juni 2009

A f r i k a a a a a a ! ! !

01 Maart 2007 - 25 Juni 2007

E c u a d o r , P e r u e n B o l i v i a

Landen bezocht: