Bienvenido en Colombia! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Kim Kisters - WaarBenJij.nu Bienvenido en Colombia! - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Kim Kisters - WaarBenJij.nu

Bienvenido en Colombia!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Juli 2010 | Colombia, Bogotá

Buenas dias!

Even een snel berichtje vanuit Bogota, Colombia! Helaas nog geen tijd gehad om jullie wat te laten weten, volgens mij is dat aanstekelijk haha, hier duurt alles gewoon wat langer en begin dus al aardig in te burgeren.
Na een lange vermoeiende reis vanuit Brussel naar Barcelona en op het nippertje naar Colombia is alles gelukkig goed verlopen! Het vliegtuig was overboekt dus het was nog even spannend maar we konden gelukkig nog net met de vlucht mee! Op het vliegveld El Dorado aangekomen moesten we nog 2 uurtjes in de rij staan voordat we door de douane waren (hier is het wachten begonnen ;).
Er stond zowaar een heel ontvangstcommite op ons te wachten. Familie en vrienden, iedereen is even hartelijk en blij je te ontmoeten. Voor Andres en zijn moeder was het vooral speciaal om iedereen na een hele lange tijd weer terug te zien. Onze spullen werden in een busje geladen we konden eindelijk richting het appartement van familie in de hoofdstad.

Moet helaas al afsluiten, ik heb nog heel veel te vertellen maar we hadden namelijk 3 uur geleden al in de bus moeten zitten om naar Armenia te gaan ;)! Ik kan wel zeggen dat we onze ogen uitkijken, het is hier echt super, heel anders dan ik had verwacht (positief) er is zoveel te zien dat we niet eens weten waar we foto´s van moeten maken.

Er volgt hopelijk snel maar het kan natuurlijk ook langzaam zijn weer een bericht vanuit het mooie Colombia

Hasta luego!!

Kus Kim en Andres

• 28 Juli 2010 - 18:35

Lijn:

Blij dat jullie 't leuk hebben!

Doe maar lekker rustig aan, is niks mis mee :p

X

• 28 Juli 2010 - 18:52

Jeroen:

Heel veel plezier en vergeet geen foto;s te maken. Gewoon klikken, misschien krijgen jullie geen tweede kans:)

Groetjes Jeroen

• 28 Juli 2010 - 20:14

Rene En Mary:

Hela Kim en Andres,fijn dat alles naar wens verloopt.Nog een hele fijne vak.kijken uit naar volgend reisverslag.Groetjes. Rene Mary.

• 28 Juli 2010 - 20:30

Math En Annie:

Lief Kimmetje en Andres
    Fijn om jullie berichtje te lezen.
    Wat een belefenis zeg...??
    En het begint maar net.
    Nu we kijken met spanning naar het volgende hoor.
    Hier in het Zuiden ..Van Nederland in het Gekke plaatsje Schinveld. En je moet weten, hier woont de gek naast de muziekt. En wij zijn de muziekanten HOOR.. Hebben we toch de gewoonte van och Kimmetje heeft Vac.
    die komt morgen niet.
    Dus werken we maar iets harder.
    Nu heel veel liefs en XXXXX tot Mails.
    Math en Annie

• 28 Juli 2010 - 20:31

Yvonne En Ria:

Neem dat relaxte gevoel straks maar lekker mee terug naar huis... vinden ze in Schinveld ook vast een goed idee!
    Geniet er lekker van, tot over een maandje of wat. Groetjes, Yvonne en Ria

• 29 Juli 2010 - 06:16

Brenda:

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben!!
    Geniet er lekker van.
    Ik wacht vol spanning op je nieuwe verslag!

Groetjes

• 29 Juli 2010 - 06:54

Cynthia:

he he eindelijk na lange tijd gewacht op een berichtje van jullie (dacht dat jullie nog in Barcelona waren!!!!!!!!!!!). Geweldig leuk om te horen dat het positief is. Geniet lekker en aub af en toe aan ons denken.....gr

• 29 Juli 2010 - 07:09

Wendy:

Hoi Kim en Andres
    Fijn om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben.
    Geniet ervan!!
    Groetjes Wendy

• 29 Juli 2010 - 09:40

Herma:

Buenas dias Kim en Andres. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en het is weer leuk om je verslagen te lezen.
    Geniet van dit land en relax. Hasta luego!

• 30 Juli 2010 - 06:08

Nadine:

Hey Kim

Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet maar lekker van de rust en de ontspanning.

Xx
    Nadine

• 31 Juli 2010 - 15:33

Conny En Jacques:

Hallo Kim en Andres en Christina.Zo te lezen hebben jullie het geweldig naar jullie zin(heb je sms ontvangen)We kijken uit naar het volgende bericht.Heel veel plezier.Dikke kus Jac en Conny vanuit Italie